Jaunimo mokykloje – tarptautinis seminaras
2013-01-11 | Skiltis: Kultūra ir švietimasKėdainių jaunimo mokykloje surengtas tarptautinis seminaras „Produktyviojo mokymosi situacija šiandien ir planai ateityje“.
Seminare patirtimi dalijosi lektorius iš Vokietijos, alternatyviojo ir produktyviojo mokymosi specialistas Michael Kaselau.
Produktyviojo mokymosi kuratorės Violeta Ramanauskaitė ir Laura Paulauskienė aptarė šio metodo sistemą – užduočių rengimą, vertinimą, užimtumą, poreikių bei galimybių atitikimą. Buvo įvertintos devintokų mokymosi, lankomumo, elgesio, motyvavimo aktualijos, aptarti nauji ugdymo būdai bei metodai.
Mokiniai lektoriui M. Kaselau pristatė pačių parengtą plakatą „Praktikos vietų įspūdžiai“, paaiškino jame pateiktą informaciją. Sukurta produktyviojo mokymosi klasės emblema, mokinių elgesio ir veiklos taisyklės, parengti lankstinukai apie pasirinktas profesijas, praktikos vietų prezentacijas. Organizuotos diskusijos ir mokymai „Kaip pradėti pokalbį praktikos vietoje?“
Mokiniai kūrė plakatus „Profesijos nauda“, atliko individualių praktikos vietų užduotis, išleido klasės laikraštį. Kuratorės V. Ramanauskaitė ir L. Paulauskienė pristatė ugdymo modernizavimo patirtį, akcentavo ikiprofesinio mokymo praktinę svarbą bei patrauklumą.
Pažymėtas atsakingas įmonių, kuriose atliekama praktika, požiūris ir nuoseklus bendradarbiavimas su mokykla.
Produktyviojo mokymosi modelis Jaunimo mokykloje įgauna vis naujų spalvų bei atspalvių, auklėtiniai įgyja vis daugiau profesinės karjeros planavimo įgūdžių. Produktyviojo mokymosi perspektyvos ne kartą aptartos su mokinių tėvais, ugdymo naujovės analizuotos Metodikos ir Mokytojų tarybose.
Alternatyviojo ugdymo produktyviojo mokymo modelio diegimo galimybės pristatytos bendradarbiaujančioms Radviliškio, Vilniaus Jono Ivaškevičiaus ir Marijampolės jaunimo mokykloms.
Parengta pagal Kėdainių jaunimo mokyklos
direktorės Almos Jociuvienės laišką
Knypava.lt